Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Νικολόπουλος: Είμαι έτοιμος να αποσυρθώ

Νικολόπουλος: Είμαι έτοιμος να αποσυρθώ
Νικολόπουλος: Είμαι έτοιμος να αποσυρθώ



Την πρόθεσή του να αποσύρει την υποψηφιότητα του για την Περιφέρεια Αττικής «εάν βρεθεί άλλος αποτελεσματικότερος υποψήφιος», εκφράζει ο Νίκος Νικολόπουλος, ο οποίος συνεργάζεται πλέον με την «Ένωση για την Πατρίδα και το Λαό» του Βύρωνα Πολύδωρα, μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Οι κ.κ. Πολύδωρας, Ζώης και Νικολόπουλος, σύμφωνα με πληροφορίες του Αθηναϊκού Πρακτορείου, θα συναντηθούν, στη Βουλή, αύριο στις 11.30 , προκειμένου να συζητήσουν το θέμα της υποψηφιότητας στην Αττική, αλλά και την στρατηγική της προεκλογικής εκστρατείας, ενόψει Ευρωεκλογών.


«Εάν βρεθούν άλλα πρόσωπα που μπορούν να δώσουν τη μάχη με αποτελεσματικότερο τρόπο, εγώ αποσύρομαι από την υποψηφιότητά μου. Νοιώθω στρατιώτης σε αυτή την υπόθεση, δεν πάω για χάρτινο γαλόνι. Ευχαρίστως κάνω πίσω, και θα είμαι μέσα στον αγώνα» είπε ο κ.Νικολόπουλος. Υπάρχουν ήδη ονόματα υποψηφίων που θα τεθούν αυριανή σύσκεψη και ήδη φέρεται να προκρίνεται το όνομα ενός πρώην βουλευτή της ΝΔ. Ο Νίκος Νικολόπουλος αναμένεται να είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής με την "Ένωση για την Πατρίδα και το Λαό".

«Εγώ δεν έκοψα τις συζητήσεις με κανέναν για την σύμπτυξη ενός ενιαίου αντιμνημονιακού μετώπου. Μίλησα με τον Καζάκη, μίλησα με τον Καρατζαφέρη και συζητούσα μαζί του, μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα, για πιθανή συνεργασία, όχι ομως υπό την έννοια αφομοίωσης ούτε προσχώρησης. Δεν χρειάζονται μοναχικοί καβαλάρηδες, αλλά συνεργασίες" είπε ο Νίκος Νικολόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου