Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Οταν ο πρωθυπουργός ξέσπασε σε ...κλάματα


Aπό την Ιόλη Πιερίδη

Aντώνης Σαμαράς ντυμένος στρατηγός Γρυλλάκης πέρασε το κατώφλι του γραφείου-σπίτι που διατηρεί στην οδό Μουρούζη.


Εδώ τον περίμενε ήδη η Ντόρα Μπακογιάννη. Παρεπιμτόντως ο Αντώνης και η Ντόρα διαθέτουν πολλά ακίνητα.

Ο πρωθυπουργός είχε ντυθεί στρατηγός Γρυλλάκης για δύο λόγους: Πρώτο για να .

μπερδέψει τους παπαράτσι και δεύτερο για να δείξει στην Ντόρα ότι γνωρίζει πως videoγραφεί την συζήτησή τους.

Τα γραφεία της οδού Μουρούζη ήταν ιδανικά για ένα video αλά Κασιδιάρη-Μπαλτάκου.

-Αντώνη, κατ΄αρχήν σ΄ευχαριστώ που με δέχθηκες σπίτι σου. Θα ήθελα να ξέρω εάν υπάρχει ρόλος για μένα στα άμεσα σχεδιά σου. Δεν σου κρύβω ότι η επιθυμία μου είναι να πάω Επίτροπος στην Κομισιόν στη θέση της Δαμανάκη. Νομίζω ότι σ΄αυτή τη φάση μπορώ να προσφέρω πολλά στην Ελλάδα...

Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το κινητό του Σαμαρά. Στην οθόνη εμφανίστηκε το όνομα Σταύρος Ψυχάρης.

.Ρε συ Αντωνάκη, είπαμε να δώσεις ένα υπουργείο στον γιο μου τον Ανδρέα....Ναι, ναι, δώστου το Πολιτισμού για να καυλαντίζει όπως ο κόκκινος Πάνος. Κάνε μου τη χάρη ρε συ Αντωνάκη...

-Ναι ρε Σταύρο, αφού σουδωσα τον λόγο μου κι όταν δινω τον λόγο μου, δεν τον παίρνω πίσω...Εμείς οι καλαματιανοί για ένα κούτελο ζούμε...Δεν υπάρχει πλουσιοκόριτσο στη Μεσσηνία που να μην της έταξα γάμο...Να ξέρεις ότι ο Ανδρέάς θα είναι ο επόμενοςυπουργός Πολιτισμού. Θα μου σπάσει λίγο τ΄αρχίδια ο Πάνος με τις κλάψες του αλλά θα τον βολέψω κάπου κι αυτόν...

Οταν έκλεισε το τηλέφωνο γύρισε προς το μέρος της Ντόρας, η οποία είχε αφήσει στο καναπέ δίπλα της, την πανάκριβη γυναικεία τσάντα πάνω στην οποία ήταν προσαρμοσμένη μια κρυφή κάμερα. Η Ντόρα θα κατέγραφε όλη την συνομιλία τους. Ο Σαμαράς το γνώριζε αυτό και αποφάσισε να μιλήσει με διπλωματία.

Την είχε διαρκώς στο ναι μεν αλλά...

-Ντόρα μου, δεν θα μπορούσα να φαντασθώ κανένα πρόσωπο πιο κατάλληλο για την Κομισιόν από σένα παρότι πιστεύω πως ηπαρουσία στο στο υπουργείο Οικονομικών θα ήταν καταλύτης για την ανάπτυξη...

Το κινητό του Σαμαρά χτύπησε ξανά. Αυτή τη φορά στην οθόνη εμφανίστηκε το όνομα Γιώργος Μπόμπολας.

-Αντωνάκη, να σε ευχαριστήσω κατ΄αρχή που έστειλες στην ευρωβουλή τη Μαρία Σπυράκη. Με γλίτωσες από ένα μεγάλο μισθό και την γκρίνια της. Κοίτα Αντώνη, επιθυμία της οικογένειας είναι να πάρει ένα παραγωγικό υπουργείο ο Μάκης ο Βορίδης. Θα τον ήθελα στο Ανάπτυξης...

-Γιώργο, είσαι αδελφός. Δεν το συζητάω...Μπορείς να ανακοινώσεις στον Μάκη πως είναι ήδη υπουργός Ανάπτυξης. Ξέρεις πως εγώ είμαι καλαματιανός και οι καλαματιανοί κρατάνε τον λόγο τους...

Στην συνέχεια ο πρωθυπουργός επέστρεψε στην συζήτησή του με τηνΝτόρα.

-Κοίτα Ντόρα, υπάρχει βέβαια ένα θέμα με την οικογένεια στην κυβέρνηση. Είναι ήδη υπουργός ο Κυριάκος και Περιφερειάρχης ο Παύλος. Μόνο την Σία Κοσιώνη δεν διόρισα ακόμη στην κυβέρνηση για να αποκαταστήσω όλη την οικογένεια...

Ενα νέο κουδούνισμα από το κινητό του πρωθυπουργού διέκοψε την συνομιλία τους.
Αυτή τη φορά στην οθόνη εμφανίστηκε το όνομα Γιώργος Τσιρογιάννης. Ηταν ο εκδότης-διευθυντής της εφημερίδαςΚontranews.

-Koίτα Αντώνη, είμαι εδώ στο Kάραβελ παρέα με τον φίλο μου τον Ηλία και τον Φίλιππα τον Βρυώνη, τον ασυγκράτητο. Θέλω να σου μεταφέρω την επιθυμία μας να κάνεις υπουργό Οικονομικών τον Χρήστο Σταικούρα...Ο Χρηστάρας, είναι κοφτερό μυαλό και άνθρωπος του λαού. Θα πιει το αίμα στους φολολογούμενους με το μπουρί της σόμπας...

.Ρε συ Γιώργο έχω κάνει την Ελλάδα μπουρδέλο τόσες μέρες για να κάνω υπουργό έναν αναπληρωτή υπουργό; Δεν θα μπορώ να κυκλοφορήσω εάν συμβεί αυτό, με καταλαβείνεις...
Πριν προλάβει να ακούσει τη απάντηση του Τσιρογιάννη, μια κλήση από την Μέρκελ έκανε την εμφάνισή της στη οθόνη. Ο πρωθυπουργός έκλεισε τον εκδότη της Kontanews και κάλεσε αμέσως την Μέρκελ. Εκείνη τον περίμενε έτοιμη να εκραγεί. Δεν τον χαιρέτησε καν...

-Αντώνη μία μαλακία ακόμη να κάνεις σαν κι αυτή με τον Χάρη Θεοχάρη, ξέχνα με. Θα γυρίσεις στη δραχμή και δεν θα βρεις ούτε το ελικόπτερο να σε πάρει από το Μαξίμου. Μην τολμήσεις να πειράξεις τον Γιάννη Στουρνάρα από το υπουργείο Οικονομικών. Δεν θέλω να ακούσω τίποτε. Με σφιγμένα χείλη και μετά βίας θα μπορούσα να δεχθώ την Ντόρα ή τον Παπασταύρου στη θέση του και τον Στουρνάρα Επίτροπο στην Κομισιόν ή στην Τράπεζα της Ελλάδας. Αυτά είχα να σου πω...

Η Μέρκελ έκλεισε απότομα το κινητό στον Σαμαρά.

Η Ντόρα έπαιζε δήθεν αμήχανα με την γυναικεία τσάντα-κάμερα. Διέθετε πλέον ένα θησαυρό. Ο Σαμαράς μπορεί να μην είχε δεσμευθεί για τίποτα στην ίδια, η κάμερα όμως είχε καταγράψει όλες αυτές τις σπαρταριστές συνομιλίες.

Καθώς ο Σαμαράς επιχειρούσε να διαβεβαιώσει την Ντόρα ότι είναι μέσα στα σχεδιά του χτύπησε το κινητό του. Στην οθόνη εμφανίστηκε το όνομα Χρύσανθος Λαζαρίδης.

-Πρόεδρε μου υποσχέθηκες το υπουργείο Οικονομικών όχι το Οικονομικών εσωτερικού. Θέλω να είμαι παντοδύναμος και με αυτοτέλεια. Δεν μπορείς να αφήσεις και τον Στουρνάρα στο πόστο του. Δεν θα μπορώ να λειτουργήσω...

.Ρε συ Χρύσανθε, το υπουργείο είναι δικός σου. Εγώ είμαι καλαματιανός και σούδωσα το λόγο μου. Αλλωστε εμείς είμαστε αδέλφια...

Όταν έκλεισε ο Χρύσανθος, ο Σαμαράς γύρισε εξουθενωμένος στη μεριά της Ντόρας.

-Οπως βλέπεις, ούτε έναν ανασχηματισμό δεν μπορώ να κάνω. Τόσες μέρες τώρα σέρνομαι πίσω από τις απαιτήσεις τους. Είναι κι αυτός ο φίλος σου ο Βενιζέλος, που προανήγγειλε επίτηδες τον ανασχηματισμό για να με εκβιάζει ώστε να του δώσω 10 υπουργεία. Σκέψου να μην έχανε και τις 5 μονάδες από το 12!

.Αντώνη έχεις δίκιο...

Πριν η Ντόρα ολοκληρώσει τη φράση της ξαναχτύπησε το κινητό του πρωθυπουργού.
Στην οθόνη η κλήση έγραφε Γιάννης Αλφούζος.

-Αντώνη, ο Γιάννης είμαι. Ξέρεις ότι η οικογένειά μου θα ήθελε να παραμείνει ο Μιλτιάδης στο υπουργείο Ναυτιλίας και να κάνεις  εκπρόσωπο τύπου τον Κωνσταντίνο τον Μπογδάνο...
- Ποιος είναι αυτός;

-Μα το αστέρι που έχουμε και ο οποίος κάνει την εκπομπή Ευθέως!..

Ο Σαμαράς εξουθενωμένος ξέσπασε σε αναφιλητά.

Εγειρε στην αγκαλιά της Ντόρας. Εκείνη άνοιξε την αγκαλιά της και καθώς εκείνος κούρνιαζε μέσα της, η Ντόρα προσάρμοζε την τσάντα-κάμερα.

Ως εδώ αρκετά είχε καταγράψει.

Τα υπόλοιπα ήταν προσωπικές τους στιγμές. Δεν αφορούσαν το κοινό...

kourdistoportocali.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου