Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

«ΣΦΑΓΗ» ΠΟΛΑΚΗ – ΑΔΩΝΗ: «Εισαι αρχιμάστορας στις μπερδεψοδουλειές»- «Πήρατε υπουργική καρέκλα και είπατε ένα μεγάλο ΝΑΙ»

Clipboard 

Αρχιμάστορα στις μπερδεψοδουλειές χαρακτήρισε τον Άδωνι Γεωργιάδη ο Παύλος Πολάκης, δίνοντας συνέχεια στη μεταξύ τους κόντρα με αφορμή το θάνατο της μικρής Μελίνας.
Ο βουλευτής και αντιπρόεδρος της ΝΔ, απευθυνόμενος στον αναπληρωτή υπουργό Υγείας, είπε: «Το όνομα Μελίνα Παρασκάκη σας λέει τίποτα; Είναι το κοριτσάκι που πέθανε και ακόμα δεν έχουν υπάρξει απαντήσεις… Ο ιστορικός του μέλλοντος θα κοιτάξει τις δικές σας βαρονίες, γι” αυτό χαμηλώστε τους τόνους. Τώρα κυβερνάτε και κρίνεστε για το ηθικό σας πλεονέκτημα».

«Εμένα είναι ξαδέλφη μου η κοπελιά και δεν ντρέπομαι να το πω. Αν φταίει θα πληρώσει και έχει λεβεντιά να το δηλώσει. Μην μου λέτε λοιπόν εμένα χαμηλά, γιατί οι δικοί μου ουρανοί είναι ψηλά -εσάς είναι χαμηλά», απάντησε ο κ. Πολάκης.
«Δεν κατηγορώ εσάς για παρέμβαση, αλλά πρέπει να παραδεχθείτε ότι η υπόθεση πρέπει να εξεταστεί με διαφάνεια» είπε ο κ. Γεωργιάδης και συμπλήρωσε: «Πριν το ηρωικό δημοψήφισμα γράψατε μια μαντινάδα: «Το ΟΧΙ θέλει Έλληνες. Το ΝΑΙ θέλει προδότες. Καιρός να ξεχωρίσουνε τ’ αγρίμια από τις κότες». Μέτα βέβαια πήρατε υπουργική καρέκλα και είπατε ένα μεγάλο ΝΑΙ. Όταν το κάνεις αυτό, πρέπει να κρατάς χαμηλά τους τόνους.
«Εγώ δεν ανακατεύομαι. Δεν μπορείτε να το πιστέψετε γιατί εσείς θα κάνατε άλλα. Ας βρεθεί ένας από την πόλη του Ηρακλείου και από όλη τη διοίκηση να πει ότι σήκωσα και πήρα τηλέφωνο να πω οτιδήποτε. Το πετάτε αυτό στην προσπάθειά σας να αμαυρώσετε το ηθικό πλεονέκτημα» τόνισε ο υφυπουργός Υγείας ενώ απαντώντας στον αντιπρόεδρο της ΝΔ για τη μαντινάδα, είπε:
«Εγώ δεν έχω πρόβλημα να παραδεχθώ ότι τον Ιούλιο κάναμε ένα συμβιβασμό . Eίναι προφανές ότι έχω πολύ μεγάλη συμμετοχή στο 73% που ψήφισε όχι στα Χανιά. Έκανα μια επιλογή όχι όμως για να γίνω υπουργός . Εγώ δουλειά είχα και έβγαζα πολλά λεφτά και δεν περιμένω να αναδειχθώ από το υπουργιλίκι».
«Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό. Αυτή η κυβέρνηση ό,τι και να κάνετε θα αντέξει. Η μάχη των μαχών δεν είναι ούτε το ασφαλιστικό ούτε το αγροτικό, γιατί με αυτά που θα κάνουμε τους ανθρώπους θα τους πείσουμε ότι έτσι πρέπει να γίνει. Η μάχη των μαχών είναι αυτό που τολμήσατε να πείτε, είναι ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί ο νέος νόμος για τις τηλεοπτικές άδειες. Εκεί έχετε αναλάβει το ρόλο της κρούσης. Αυτή την αντισυνταγματική δήλωση εσείς που κόπτεστε για τη νομιμότητα από πού παίρνετε το θάρρος να την κάνετε; Σεμνά και ταπεινά γιατί είναι πάρα πολλές έρευνες του Σώματος Επιθεωρητών Υγείας και Πρόνοιας σε εξέλιξη…» σημείωσε αφήνοντας σαφή υπονοούμενα.


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου