Αναφερόμενη και στην παραγγελία του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Ρόδου για τη διενέργεια επείγουσας προκαταρκτικής έρευνας, προκειμένου να διερευνηθεί ποιοι έχουν τελέσει το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος σε ότι αφορά στη μη κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών σε σχολικές μονάδες της άγονης γραμμής, η Βουλευτής Δωδεκανήσου διερωτάται μήπως ουσιαστικά και πολιτικά η παράβαση καθήκοντος αφορά τον ίδιο τον Υπουργό και τη μη τήρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος.
Η Μίκα Ιατρίδη σημειώνει στο κείμενο της ερώτησης της τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Δωδεκάνησα και ζητά από τον Υπουργό να ενημερώσει για το πότε σκοπεύει να καλύψει τα κενά και σε ποια νησιά αναλυτικά.
Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης:
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
ΘΕΜΑ: «Στη δίνη του success story η παιδεία στα Δωδεκάνησα».
Είναι τόσο επιτυχημένη η πολιτική της κυβέρνησης στην παιδεία, που οδήγησε τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Ρόδου να ζητήσει τη διενέργεια επείγουσας προκαταρκτικής έρευνας από την Πταισματοδίκη Ρόδου, προκειμένου να διερευνηθεί ποιοι έχουν τελέσει το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος σε ότι αφορά στη μη κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών σε σχολικές μονάδες της άγονης γραμμής.
Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας, ύστερα από τις σφοδρές αντιδράσεις και διαμαρτυρίες των κατοίκων, ζητά να κινηθεί η διαδικασία σε βάρος όλων όσων ευθύνονται για την απουσία εκπαιδευτικών από σχολεία της Δωδεκανήσου.
Σύμφωνα με επιστολές που έχουν αποσταλεί στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αλλά και σύμφωνα με εκτενή δημοσιεύματα του τοπικού τύπου, μεταξύ άλλων, έγινε γνωστό ότι μέχρι και τις 9 Οκτωβρίου έτους 2013, ο αριθμός των χαμένων ωρών ανά βδομάδα ανερχόταν στις 628, στα νησιά ευθύνης της Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου.
Ταυτόχρονα, έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Τήλο και το Καστελόριζο η πολιτική του Υπουργείου σχετικά με τη λειτουργία των ολοήμερων σχολείων, από τη στιγμή που ζητείται να γίνει χρήση του επιπλέον εκπαιδευτικού στο τακτικό ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων και να διδάσκει ένας εκπαιδευτικός ανά δύο τάξεις, ώστε να μην φοιτούν τα παιδιά σε αγέλη. Την ίδια στιγμή, στην Κάλυμνο το Υπουργείο προχώρησε στη σύμπτυξη των δυο τμημάτων της Β΄ τάξης και την απομάκρυνση του δασκάλου της ΣΤ΄ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου.
Αντίστοιχα είναι τα προβλήματα σε όλα τα ακριτικά νησιά της Δωδεκανήσου, σύμφωνα με τις επιστολές και τις καταγγελίες, όπως στην Κω, την Πάτμο, τη Χάλκη, τη Λέρο, τη Νίσυρο, την Αστυπάλαια και το Αγαθονήσι, για το οποίο έχει ήδη κατατεθεί ερώτηση.
Επειδή είναι προφανές ότι η εφαρμογή της παράλογης και ανάλγητης πολιτικής του Μνημονίου έχει καταστροφικές επιπτώσεις στην παιδεία των ακριτικών νησιωτικών και απομακρυσμένων ορεινών περιοχών, και όχι μόνο. Επειδή η Εισαγγελία Πρωτοδικών Ρόδου μιλά με σαφήνεια για παράβαση καθήκοντος των στελεχών του Υπουργείου Παιδείας. Επειδή οι αριθμοί και τα μαθηματικά της Τρόικας τείνουν στο μηδέν για την κοινωνία μας και τους κατοίκους των νησιωτικών περιοχών.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Πότε θα πληρωθούν τα εκπαιδευτικά κενά στα ακριτικά νησιά της Δωδεκανήσου;
2. Πόσα κενά θα καλυφτούν, σε ποια νησιά, αναλυτικά, της Δωδεκανήσου και πότε;
3. Τι θα γίνει με την περίπτωση της λειτουργίας ή μη των ολοήμερων σχολείων στην Τήλο και το Καστελόριζο, προκειμένου να λειτουργήσουν σωστά τα κανονικά τμήματα των δημοτικών σχολείων;
4. Από τη στιγμή που ζητείται παραγγελία από την Εισαγγελία για παράβαση καθήκοντος, μήπως η παραγγελία αυτή αφορά ουσιαστικά και πολιτικά τον ίδιο τον Υπουργό Παιδείας;
5. Η πολιτική του Υπουργείου τηρεί τις διατάξεις του άρθρου 16 του Συντάγματος;
Η Ερωτώσα Βουλευτής
Τσαμπίκα (Μίκα) Ιατρίδη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου