Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ-Τσαρουχά στην Κωνσταντοπούλου: Πολύ τη σέβεστε την αντιπρόεδρο

ΒΙΝΤΕΟ-Τσαρουχά στην Κωνσταντοπούλου: Πολύ τη σέβεστε την αντιπρόεδρο 


Συνέχεια στην κόντρα της με την αντιπρόεδρο της βουλής, Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά έδωσε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ζωή Κωνσταντοπούλου, κατά τη δευτερολογία της.

«Μετά από δύο ώρες από τη στιγμή κατά την οποία υπέστη προσωπική προσβολή από τον κ. Μητσοτάκη, κυρία Πρόεδρε, μου δίνετε το λόγο για τη δευτερολογία μου. Για να με βάλετε προφανώς δίλημμα αν θα αποκαταστήσω την πραγματικότητα ή αν θα μιλήσω για το νομοσχέδιο. Η δε, διακριτική μεταχείριση των κυβερνητικών εκπροσώπων και βουλευτών σε αυτή εδώ την αίθουσα σε σχέση με τους βουλευτές της αντιπολίτευσης είναι πραγματικά λυπηρή. Δεν έχω τίποτε άλλο να πω», ανέφερε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
«Αυτά σας τα επιστρέφω κυρία Κωνσταντοπούλου», απάντησε η Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά.
«Κυρία Κόλλια για αυτά που επιστρέφετε να μπορείτε να τα τεκμηριώσετε. Εγώ δεν έχω την εξουσία αντιπροέδρου ούτε μεταχειρίζομαι το μικρόφωνο και το λόγο», ανταπάντησε η Ζωή Κωνσταντοπούλου.
«Και πολύ τη σέβεστε την αντιπρόεδρο, όλοι σας», της είπε η αντιπρόεδρος της Βουλής.
«Όσο σέβεται τη διαδικασία και τον εαυτό της», ανέφερε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου