Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Μαθήματα ανθρωπιάς από την Βουλευτή των ΑΝ.ΕΛ. Χρυσούλα Γιαταγάνα.



Η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων είναι πραγματικά ένα παράδειγμα για μίμηση από το σύνολο των εκπροσώπων μας στο Ελληνικό κοινοβούλιο.Σε επιστολή που μας έστειλε αναγνώστης του blog μας ,ο οποίος θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του ,ήθελε να μας ενημερώσει για την κοινωνική δράση της κ Γιαταγάνα και με τον τρόπο αυτό να της πει ένα δημόσιο ευχαριστώ! Σας παραθέτουμε την επιστολή του αναγνώστη μας και μετά το σχετικό ρεπορτάζ που κάναμε είμαστε σε θέση να πιστοποιήσουμε πως όλα όσα αναφέρονται στο ακόλουθο απόσπασμα είναι απολύτως αληθή.


"Αγαπητέ φίλε Βολταίρο, με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια την κυρία Γιαταγάνα για την κοινωνική της προσφορά ως προς τους συνανθρώπους μας στη Θεσσαλονίκη ,αλλά κι εμένα προσωπικά.Αυτή την στιγμή που επικοινωνώ μαζί σας είμαι μπερδεμένος και ο λόγος είναι ,ότι αφενός βασανίζομαι που ενημερώνω για την κοινωνική ευαισθησία και παρέμβαση της κ Γιαταγάνα, κάτι που κάνει πολύ καιρό αλλά έχει επιλέξει να το κάνει σεμνά κι αθόρυβα, χωρίς εφέ και πολιτική εκμετάλλευση, αλλά με ανθρώπινη ευαισθησία, διακριτικότητα και εχεμύθεια. Αφετέρου θεωρώ πως έχω τα δικαιολογητικά γιατί ο σκοπός της πράξης μου δεν εμπεριέχει δόλο, το αντίθετο δε, ήθελα να εκφράσω τον θαυμασμό και την ευγνωμοσύνη μου προς την κ. Γιαταγάνα και ελπίζω ,πως όταν μαθευτεί πως η βουλευτής κρατάει ακριβώς όσα χρειάζεται για να πληρώσει τους λογαριασμούς της και τα υπόλοιπα από την βουλευτική της αποζημίωση (ποσό καθόλου ευκαταφρόνητο) το δίνει σε συμπολίτες μας που πραγματικά το έχουν ανάγκη.Ένας από τους πολίτες αυτούς είμαι κι εγώ και με την βοήθεια της κ Γιαταγάνα πέρασα την γιορτή της Μεγαλόχαρης με ηλεκτρικό ρεύμα στο σπίτι μας και φαγητό για την οικογένεια μου. Με την ελπίδα πως η εξομολόγηση της προσωπικής μου εμπειρίας ,θα παρακινήσει κι άλλους βουλευτές μας να βοηθήσουν τον συνάνθρωπο τους αλλά και με την ανάγκη να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου ελπίζω στην δημοσίευση της ως άνω επιστολής. Υπογραφή: ένας τρίτεκνος Μακεδόνας (άνεργος)."

Σχόλιο Βολταίρου: Ελπίζουμε να μην ενοχληθεί η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων με την δημοσιοποίηση της επιστολής ,ο λόγος που το κάνουμε ,είναι αφενός επειδή δίνουμε βήμα σε όλους και δικαίωμα έκφρασης και αφετέρου επειδή πιστεύουμε πως δεν θίγει την επιλογή της κ. Γιαταγάνα.Εκτός όμως από την κοινωνική της δράση, θα θέλαμε να πούμε πως η βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ. δείχνει μια αξιοπρόσεκτη μαχητικότητα και το παρατσούκλι της στο κοινοβούλιο είναι: "Η ΑΚΟΥΡΑΣΤΗ...".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου