Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Κυριακή Δερέμπεη!!!Το κορίτσι θαύμα από τη Θεσσαλονίκη που αν και 16 χρονών, έχει κατακτήσει όλο τους Έλληνες(Δείτε το Βίντεο)

 
Είναι μία σελίδα στο facebook η οποία είναι αφιερωμένη σε ένα κορίτσι που σήμερα είναι 16 χρονών και θεωρείται από όλους ως ''η νεότερη φωνή της παράδοσης'', παίζει σαντούρι , μπουζούκι, ούτι και πιάνο και έχει υπέροχη γλυκιά φωνή, συνεχίζει επάξια την παράδοσή μας, πάλι καλά που έχουμε τέτοια παιδιά σαν την Κυριακούλα στην Ελλάδα μας. Έχει συνυπάρξει μουσικά με τους κορυφαίους της Ελλάδας μας από τα 12 της, είναι ένα μικρό παιδί θαύμα με ταλέντο και ήθος.




Όταν έχω εσάς δίπλα μου δεν φοβάμαι τίποτε ! Σας ευχαριστώ όλους εσάς φίλοι μου καλοί που είστε δίπλα μου πάντα συνοδοιπόροι στο ταξίδι μου με βάρκα την Ελληνική μας Παράδοση !



Σχόλιο Βολταίρου: Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον φίλο μας Δ.Α. για την καταπληκτική του ενημέρωση και την Κυριακή που καταφέρνει, αν και τόσο μικρή σε ηλικία να μας διδάξει ,ήθος μεγαλείο και αυθεντικό ελληνικό ταλέντο!!!Να είσαι ευλογημένη ...και καλότυχη με ήθος και να στηρίζεις τις παραδόσεις της πατρίδας μας!!!! Σε ευχαριστουμε!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου