Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Συνέντευξη Βασίλη Καπερνάρου Για Όλους Και Για Όλα! Βίντεο

kapernaros madatoforos Συνέντευξη Βασίλη Καπερνάρου για όλους και για όλα! Βίντεο
«…Δεν βλέπω την οικογένειά μου! Δεν έχω προσωπική ζωή! Έχω εγκαταλείψει τη δουλειά μου! Έχω συρρικνώσει τις ώρες του ύπνου μου! Ένα πράγμα συνεχώς με απασχολεί, ό,τι έχουμε εκχωρήσει την Εθνική μας Κυριαρχία στους δανειστές, σ’ αυτούς που θα ‘πρεπε, να είναι εταίροι και σύμμαχοι… Σ’ αυτούς που ήρθαν (για μία ακόμη φορά) στη χώρα μου, ως κατακτητές!»
«Αν είχαμε πόλεμο, δεν θα είχαμε τόσες απώλειες, όσες αυτές που έχουν καταγραφεί (λαμβάνοντας υπόψιν και τη “Σιωπή των Αμνών…” πέρα απ’ ότι λένε τα επίσημα στοιχεία) των ανθρώπων, που δεν άντεξαν το μαρτύριο του Γ! Παγκοσμίου (Οικονομικού) Πολέμου που βιώνουμε και έδωσαν τέλος στη ζωή τους…»

«Βλέπω τους συν-Έλληνες να περιφέρονται στους δρόμους, όπως πριν από 90 χρόνια οι Μικρασιάτες Πρόσφυγες… Ξένοι μέσα στην ίδια τη χώρα τους… Μες το κορμί τους ξένοι… Σ’ Ελληνικό Έδαφος αλλά, χωρίς πατρίδα…»
«Ήδη στη χώρα μας, βρίσκονται περισσότεροι λαθρομετανάστες από τους Έλληνες ανέργους και θα στείλουν άλλα 5 εκατομμύρια Μουσουλμάνους λαθρομετανάστες, γιατί έτσι το έχουν σχεδιάσει..!»
Ο Βασίλης Καπερνάρος, ο δικηγόρος, ο βουλευτής της Β! Αθηνών, ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, αυτή η συγκλονιστική προσωπικότητα του Ελληνικού Κοινοβουλίου… χτυπάει το χέρι του στο Κοινοβουλευτικό Έδρανο με τον ίδιο τρόπο που το χτυπούσε στα Δικαστικά Έδρανα!
Η φωνή του στεντόρεια, αφυπνίζει τις συνειδήσεις αυτών που θέλουν να φέρουν τον τίτλο του “ταγού” της κοινωνίας μας!
Κοντράρεται κι έχει σκληρές αντιπαραθέσεις με αυτούς που έχουν δηλώσει “πίστη” και “υποτέλεια” στους Γερμανούς Δυνάστες!
Ο Βασίλης Καπερνάρος μιλάει στο MadatoForos.com, με πάθος και χωρίς φόβο για τα 4 σχεδόν χρόνια της Ελλάδας στο ΔΝΤ, γι αυτούς που την έφεραν ως εδώ, γι αυτούς που υποθήκευσαν το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας, στη συνέντευξη που ακολουθεί!
Δύσκολο και ψυχοφθόρο να είσαι Έλληνας και να αγωνίζεσαι κάτω από τις σημερινές συνθήκες να κρατήσεις την ταυτότητά σου απέναντι στο άδικο και τον αφανισμό…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου