Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Μπουτάρης: Ήμουν ΠΑΣΟΚτσής και τώρα είμαι φιλελεύθερος προοδευτικός

Μπουτάρης: Ήμουν ΠΑΣΟΚτσής και τώρα είμαι φιλελεύθερος προοδευτικός

Την απόφασή του να είναι και πάλι υποψήφιος για το Δήμο της Θεσσαλονίκης επιβεβαίωσε ο δήμαρχος της συμπρωτεύουσας κ. Γιάννης Μπουτάρης.
«Τώρα που την έμαθα τη δουλειά του Δημάρχου θα είμαι και πάλι υποψήφιος, αλλά χωρίς στη στήριξη κόμματος», είπε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης

Ο κ. Μπουτάρης υποστήριξε ότι οι τοπικές εκλογές δεν πρέπει να είναι κομματικές εκλογές.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ερωτηθείς για το αν θα δεχθεί τη στήριξη κάποιου κόμματος, ξεκαθάρισε πως δεν επιθυμεί να στηριχθεί από κανένα.
«Δεν θέλω και δεν διεκδικώ χρίσμα και στήριξη από κανένα κόμμα. Και για να μην αναρωτιέστε πού ανήκω κομματικά, σας λέω ... πουθενά! Ήμουν ΠΑΣΟΚτσής και τώρα είμαι φιλελεύθερος προοδευτικός»!

newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου