Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ινωνία "Είναι πολύ μουρόχαβλος ο κόσμος για να ψηφίσει φονιάδες"

"Είναι πολύ μουρόχαβλος ο κόσμος για να ψηφίσει φονιάδες"

Μία συγκλονιστική ατάκα που αποκαλύπτει την άποψη κάποιων χρυσαυγιτών για τις πεποιθήσεις των πολιτών που ψηφίζουν Χρυσή Αυγή περιλαμβάνεται σε μια από τις συνομιλίες μεταξύ δύο μελών της οργάνωσης που περιλαμβάνεται στη δικογραφία.

«Εμένα δεν με συμφέρει να βγουν τα τέτοια γιατί αν γίνουν εκλογές εγώ θέλω να βάλω για υποψήφιος...», λέει ο ένας από τους δύο χρυσαυγίτες. «Σιγά μην ξαναψηφίσουν την Χρυσή Αυγή», του απαντά ο συνομιλητής του στη συζήτηση που είχαν τρεις μέρες μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα από το χρυσαυγίτη Γιώργο Ρουπακιά στην Αμφιάλη.



Διαφωνόντας με αυτή την άποψη ο επίδοξος βουλευτής της ΧΑ προβαίνει στην εκτίμηση ότι «με όλα αυτά που γίνονται η ΧΑ έχει φτάσει στο 40%».

Η απάντηση του χρυσαυγίτη που αρχικώς εκτιμούσε ότι οι πολίτες θα αποδοκιμάσουν τη Χρυσή Αυγή είναι πραγματικά αποστομωτική. «Είναι πολύ μουροχαβλος ο κόσμος για να ψηφίσει φονιάδες», λέει στο συνομιλητή του και επίδοξο πολιτευτή της ΧΑ...

Διαβάστε όλη την απομαγνητοφωνημένη συνομιλία χωρίς περικοπές και με την γλώσσα που χρησιμοποιούν στην μεταξύ τους επικοινωνία οι δύο χρυσαυγίτες. Στους διαλόγους υπάρχουν συνεχώς υβριστικοί χαρακτηρισμοί. Η συνομιλία καταγράφηκε από τον κοριό της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών την 21η Σεπτεμβρίου 2013.

Β: μμμμ ακούς ??? Για την Βέτα λένε ότι έχει μαχαιρώσει κάποιον....

Α: Δίνουν κόσμο τα μουνιά τώρα...είδες το κωλοσήμα μην το σπάσω γαμώ το μπουρδέλο εδώ δεν μπορώ να μπω να δω

Β: ........το κομπιούτερ.........

Α: Δεν πιάνει και δεν φορτώνει γαμώ δηλαδή δεν μπορείς να φανταστείς τι νεύρα έχω...μου ρχεται να σκοτώσω άνθρωπο τώρα...

B: για την Βέτα λένε ότι έχει μαχαιρώσει ότι εκκρεμεί ακόμα το δικαστήριο της

A: Εμένα με πήρε τηλέφωνο η Βέτα πριν λίγο ρε και μου λέει κάτσε εκεί και μην ανέβεις θα σε κάψουνε μου λέει σίγουρα

B: Γιατί;

A: Ε εεε δεν ξέρω κάτι ξέρει αυτή μην ανέβεις μου λέει ακόμη θα σε κάψουν

B: Τι θα σε κάψουν???

A: Με δικογραφίες και μ αυτά....ρε παιδί μου όχι να με κάψουν κανονικά....

B: Αααααα καλά εντάξει θα περιμένουμε....αυτό το ξέρουμε....

A: Της λέω γιατί ξέρεις τίποτα και αυτά??? Μου λέει κάτι ξέρω μην ανέβεις δεν μπορώ να σου πως απ το τηλέφωνο..μην ανέβεις θα σε κάψουν είναι το μόνο σίγουρο ....7 μέρες στον Πειραιά ήμουν εγώ με τον Μάκη μόνο και τον Δεβελέκο...Τον Δεβελέκο τον βγάλανε στο Έθνος φάτσα κάρτα...Τον Μάκη τον πήρανε μέσα...Το τρίτο μέλος είμαι εγώ....


B: Έχει βγει ο Μάκης...

A: Αυτό σου λέω τον τραβήξανε όμως...κατάλαβες???


B: Και τι θέλουν ρε Νίκο???


A: Μόνο με εμένα δεν έχουν ασχοληθεί ακόμα...

B: Είσαι κάτω από τους βουλευτές...μέλος είσαι...




Β: Μπορεί να μην έχουν δει κάτι ακόμα...Μπορεί να μην μπορούν να σε βρουν....Μπορεί ακόμα να είναι στις ανακρίσεις των υπόλοιπων...

A: Ναι αλλά για να λέει η άλλη τώρα έτσι μην ανέβεις τώρα θα σε κάψουν κάτι ξέρει...δεν θα το λέγε έτσι...

B: Τι να σου πω δεν ξέρω...μόνο η οικογένεια μου και η οικογένεια σου περιμένουν μην μας κάνουν ντου οι μπάτσοι...Να έρθουμε να σε δούμε ζωντανό στο τμήμα....

Α: Τι??

B: Και η οικογένεια μου και η οικογένεια σου πιστεύουμε ότι θα έρθουμε να σε βρούμε σε κάποιο τμήμα...

A: Τέλος πάντων...δεν είναι τι θα τραβήξω για αυτά...Ακόμα τουλάχιστον....το θέμα είναι να βγουν ονόματα και στοιχεία....τα πάντα πάλι....

B: Είναι το μόνο σίγουρο αυτό...


A: Κατάλαβες?? Εμένα δεν με συμφέρει να βγουν τα τέτοια γιατί αν γίνουν εκλογές εγώ θέλω να βάλω για υποψήφιος...

B: θα πάρεις τα αρχίδια μου

A: Γιατί??

B: Σιγά μην ξαναψηφίσουν την Χρυσή Αυγή

A: Πας καλά ρε?? Έχουν εκτοξευθεί τώρα με όλα αυτά που γίνονται...Έχει φτάσει στο 40% κι εσύ δεν το χεις πάρει χαμπάρι....κυβέρνηση θα μάστε εμείς τώρα να το θυμάσαι....

B: Είναι πολύ μουροχαβλος ο κόσμος για να ψηφίσει φονιάδες

A: Εεεε άκουσε με...Στο Κερατσίνι τα είδες τα επεισόδια???

B: Τα είδα...

A: Οι κάτοικοι και καλά που λεγαν οτι βγήκανε ξέρεις ποιοι ήταν??? Δεν είδες στην άκρη κάποιους που πετάγανε πέτρες και τέτοια???

Β: Ήταν από πίσω από τους μπάτσους κάποιοι με τα δοκάρια....

Α: Ναι...ποιος το κανόνισε??

B: Δεν ξέρω....

A: Ο κοντός το κανόνισε

Β: Δεν ξέρω

A: Ο κοντός

B: Ποιος είναι ο κοντός??

A: Ο Νίκος

B: Δεν ξέρω ποιος είναι ο Νίκος...

A: Αντε πάλι...εντάξει γάμησε το άστο δεν πειράζει

B: Μα δεν ξέρω ποιος είναι

A: Τέλος πάντων άστο δεν πειράζει...κανένα άλλο τίποτα???

B: Ποιος είναι ο 27χρονος που έφαγε 2,5 χρόνια με αναστολή και 2.500 χιλιάρικα πρόστιμο??

A: Δεν ξέρω

B: Και ήταν και οδηγός του Μιχαλολιάκου?

A: Καλά τώρα αυτά λένε ...μην ψάχνεις να βρεις οδηγό του Μιχαλολιάκου....δεν υπάρχει περίπτωση...

B: 2,5 χρόνια με αναστολή έφαγε....2.500 χιλιάρικα πρόστιμο...χωρίς περιοριστικούς όρους...

A: Ο μόνος που μπορεί να ήταν...ήταν ο Δεβελέκος

(Μιλάνε Ταυτόχρονα)

B: Κοίτα τι προκάλεσε, λέω ο Γιώργος

A: Τον Γιώργο πρέπει να γαμήσουνε όχι τους άλλους...Οι άλλοι υποτίθεται εκτελεσανε απλά...αυτό που τους είπανε....

B: Γιατί εσύ τι έκανες?? οτι σου είπαν έκανες???

A: Σου λέω δεν έχει καμία σχέση...ο μεγάλος δεν ήξερε τίποτα

B: Πάντως αυτός είναι Χρυσαυγίτης του Πειραιά

A: Αυτός πρέπει να είναι ο χοντρός ο Χρήστος που αν τον βρω θα τον σακατέψω...θα του σπάσω το κεφάλι μόλις ανέβω....

B: Ήταν στημένο ...απο καιρό θέλαν να τον φάνε

A: Καμία σχέση

B: ήταν....

A: Τα διάβασα...καμία σχέση δεν έχει όμως μ΄ αυτά που γίναν...Αυτός τώρα είναι κάποιος διωγμένος απο τη Νίκαια που πιστεύομε ότι είναι αυτός ο Χρήστος που τον διώξανε με τις κλωτσιές και του χα δώσει εγώ χαστούκι στη Μπελογιάννη γιατί τότε ο κολλητός αυτουνού τον πετύχανε στο ΣΥΡΙΖΑ ένα χοντρό, κοντό, χάλια, με ένα στρογγυλοφαναρο μπάρμπα 45 χρονών μ΄ ένα κοτσιδάκι που χε στο πλάι τον θυμάσαι??? Με μια τουφίτσα που κρεμότανε πίσω....που λέγαμε κοίτα τον καραγκιόζη....

B: Οχι δεν τον θυμάμαι

A: Τον είχαμε πετύχει στο δρόμο πολλές φορές...

B: Δεν τον θυμάμαι ...και δεν θυμάμαι ούτε τον Χρήστο...

A: Τέλος πάντων αυτός...αυτοί ήταν παρέα τους, τους είχαν διώξει τέλος πάντων οι δικοί μας τον χοντρό, τον κοντό δεν τον είχανε διώξει όμως ακόμα...Είχε να εμφανιστεί μια βδομάδα και ξαφνικά κάνει συγκέντρωση στη Νίκαια ο ΣΥΡΙΖΑ και τον πετυχαίνω σε φωτογραφίες εκεί πέρα. Και εγώ απο αυτόν ήταν να τον δω αυτόν, εκείνες τις μέρες και με παίρνουν οι (ακατάληπτος ήχος) και μου το λένε να δεις τις φωτογραφίες. Πάω στη Νίκαια στα γραφεία μου δείχνουν τις φωτογραφίες λέω αυτός θα ναι στάνταρ και λέω αφήστε τον θα τον γαμήσω εγώ. Και δεν μπορούσα να τον βρω πουθενά εγώ τον χοντρό αυτόν. Τον έπαιρνα τηλέφωνο, του λεγα που είσαι του λεγα θα ρθω να σε βρω και τέτοια...τίποτα...κα το αφήσαμε έτσι και λένε οι Νικιωτες άστο θα το κάνουμε εμείς. Και μετά πήγα μια στον χοντρό και του λέω: αν του λέω είσαι και εσύ θα σε ξεβρακώσω του λέω θα σε γαμήσω. Και μου λέει οχι ρε ψηλέ,μου λέει, τι είναι αυτά που λές. Του λέω σκάσε ρε βλάκα και του δίνω το χαστούκι εκείνη την ώρα . Και είχε μπει ο Παντελής στη μέση και μου λέει άστον άστον να πάει να γαμηθεί και από τότε ένας από τους δύο μπορεί να είναι. Εγώ έτσι πιστεύω.

B: Πειραιά δεν λένε οτι είναι? Αυτός?

A: Μετά...στο πως το λένε...Δεν μπορείς να φανταστείς τι Παναγίες έχω ρίξει πάνω. Δεν μπορείς να φανταστείς.

B: Και εγώ απορώ πως είναι έξω ο Γιώργος.



Ειρήνη Ν
madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου