Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Η κωλοτούμπα απέκτησε και ακόμα ένα όνομα....


Την θυμάστε αυτή την σκηνή της διαγραφής από τον ίδιο τον πρωθυπουργεύοντα;;Διαβάστε την επόμενη δήλωση:

«Ήρθησαν όλες οι παρεξηγήσεις και όπως είναι αυτονόητο, αποδέχθηκα με χαρά την πρόσκληση του Αντώνη Σαμαρά για την επανένταξή μου στην Κοινοβουλευτική Ομάδα και στο κόμμα της ΝΔ» αναφέρει με δήλωσή του, μεταξύ άλλων, ο Νικήτας Κακλαμάνης.
Η δήλωση του κ. Κακλαμάνη:
«Βλέποντας την ανταπόκριση όλων των ιστορικών στελεχών της ΝΔ στο προσκλητήριο ενότητας του Προέδρου του κόμματος, Αντώνη Σαμαρά, κατάλαβα ότι δεν δικαιούμαι να είμαι απών.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του κόμματος γιατί με δική του πρωτοβουλία συναντηθήκαμε σήμερα. Είχαμε μακρά συζήτηση, ήρθησαν όλες οι παρεξηγήσεις και όπως είναι αυτονόητο, αποδέχθηκα με χαρά την πρόσκληση του για την επανένταξή μου στην Κοινοβουλευτική Ομάδα και στο κόμμα της ΝΔ.
Η μακρόχρονη φιλία μου με τον Αντώνη Σαμαρά και η επί δεκαετίες παρουσία μου στην Παράταξη, ήταν ο καταλύτης της σημερινής θετικής εξέλιξης».
πηγή:voltairosnews.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου